Det är minsann saturday!

Update: Eftersom ingen vill berätta för moi vad dom ska gö idag så kan jag informera er om vad jag lyckats gö hittills iallafall! 



God morgon!!!! Fan va hurtig jag ska vara idag!!! Yes idag har jag planerat att få en massa gjort! Få se nu...ska nog gör en sån där skitlista som alla andra hurtiga bloggare gör:

1. Lämna säng området och äta frukost
2. Gå ut och ta en promenad i solen
3. Vara gay 
4. Ta den där välbehövliga duschen
5. Fortsätta packa upp efter flytten
6. Eventuellt träffa en kompis
7. Fixa mina naglar
8. Hitta på något med mor och far...något som går över snabbt så jag slipper mörda dom och sen mig själv!
9. Ledig för en till kväll av att få jäsa i sängen o glo på teve!

Nu ska jag gö en sån där skitgrej till som alla andra bloggare gör och fråga: Vad ska ni hitta på idag??





fråga inte varför..


Kommentarer
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Ha en bra kväll!

2009-12-12 @ 17:33:44
URL: http://mjackson.blogg.se/
Postat av: lilla livet

ska med muppen å kaos på bio hela natten.. tjoohoo :),.. är iförsig asbakis å svintrött så vi får hoppas på att jag inte somnar!!

2009-12-12 @ 21:28:06
Postat av: Irony by Linn

Åh, jag har verkligen varit effektiv idag! Jag har.. Nej, fan. Jag har inte gjort något idag. Om inte det räknas att ligga på soffan och dega?? Tänkte väl det.



Ha det gatt! =))

2009-12-12 @ 22:16:37
URL: http://linnedins.blogg.se/
Postat av: tallica

*hehe känns skönt o veta att jag inte är ensam om att vart oduglig idag ;)*

2009-12-12 @ 22:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0