Sex storie - Lap dance

Nä nu tänker jag slänga på er en sex storie så här på morgonen :) enjoy!

En gång för inte så värst länge sedan så lovade jag en pojke att jag skulle ge honom en lap dance. Vi hade träffats ett tag och pratat väldigt länge men vi hade inte haft sex. Han brukade alltid säga att han tyckte att jag dansade så sexigt när han såg mig ute och ville som fan att jag skulle ge honom en lap dance. Jag som aldrig gjort det förut tvekade väldigt mycket i början men gav med mig till slut.

Han valde låten och han hade inte kunnat välja en som var bättre. Dansen var vääldigt stel i början men efter kanske 20 sek så föll allting in så naturligt och det kändes som om jag gjort det hela mitt liv. Jag visste precis hur jag skulle röra mig och hur jag skulle röra vid honom.

Han satt på en stol utan armstöd. Han hade på sig en luvtröja som han fick dra upp över ansiktet, så att jag inte behövde se hans ansikte (för jag började skratta så fort jag såg honom i ögonen) men tillräckligt så att han skulle se mig.

Han fick inte röra vid mig...bara jag fick röra vid honom.

Mot slutet av låten så satte jag mig gränsle över honom och drog av honom luvan. Vi kysstes och jag tog hans händer och la dom på min kropp för att visa att det var ok för honom att röra vid mig nu. Han lyfta upp mig och bar mig till sängen.

Med ett sådant förspel kan sexet inte bli något annat än sjukt bra!! Här är låten..


R Kelly - Slow Wind



Nån som gjort något liknande?


Kommentarer
Postat av: sara

Jag som är stel som en pinne och saknar taktkänsla helt skulle verkligen inte kunna tända någon med dans. Skulle få motsatt effekt...Ha ha

2009-12-02 @ 10:15:30
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: tallica

*nej men det tror jag inte hehe! det finns massor av olika videosar att koll apå o hämta lite insperation...hmm ska nog leta upp några åt er :) !*

2009-12-02 @ 11:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0