..

Han valde henne...


Kommentarer
Postat av: Cicci

Nä men, va hemskt, va elakt. Men då var han väl inget att han om han inte såg dig. Du kommer hitta någon ska du se kram

2009-12-19 @ 21:46:21
Postat av: Thomas

Det är såååå trist att bli lämnad på det sättet :-(

Ledsen för din skull.....

Både du och jag vet ju att du kommer att traffa mr Right, den riktige Mr Right alltså. Och vi vet ju att smärtan kommer att gå över.

Men det gör ju säkert ändå jävligt ont just nu.

Trist!

Som jag har sagt förr, Dr Phil hade säkert sagt en massa smarta saker. Ledsen att jag inte är lika vass. Å andra sidan har jag ju inte nån sån mustasch och avsevärt mycket mer hår =)

Gråt ut över jul och nyår. Sen börjar ditt nya liv.

Tallica - 2.3? Vassare, snyggare och bättre än nånsin!!

2009-12-19 @ 22:25:53
Postat av: licious

Hans förlust..han vet inte vad han går miste om! du är underbar hjärtat och förtjänar någon som älskar dig och väljer dig i första hand i alla lägen!!

2009-12-20 @ 14:37:10
Postat av: tallica

Cicci: tack det värmer!



Thomas: smärtan tror jag har bosatt sig hos mig för gott nu...lika bra så ofta som den hälsar på så! måste juh säga ändå att det är ganska skönt att du inte ser ut som Dr Phil även om du är lika smart!



licious: tack baby!!

2009-12-20 @ 19:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0