Gamla mess från gamla ex..

När man gör slut med någon eller slutar träffa någon. Hur länge bör man har kvar gamla meddelanden? Min vän Muppen raderade meddelanden från sitt ex härom natten och när man gör det så känns det som om man verkligen accepterat att det är över. Det tog mig ungefär fyra månader att kunna radera gamla mess från Vakten, mitt livs största kärlek. Jag har fortfarande kvar meddelanden från McGills, känner mig inte riktigt redo för att totalt eliminera honom från mitt liv. Det har bara gått nån vecka...

Ibland kan jag sitta och läsa dom och försöka minnas vad jag kände eller tänkte på när jag fick dom. Hur saker och ting var mellan oss. Jag mår bra i några sekunder och sen så slår verkligheten mig i ansiktet med ett baseboll trä och jag mår skit dåligt. Varför läser jag då gamla mess undrar ni? Jag vill nog inte plåga mig själv men det är något man gör eller?

När tycker ni att man bör radera gamla mess? Ska man ens göra det?




Bildkälla


Kommentarer
Postat av: tokblogga

man ska radera EN GÅNG!så slipper man plåga sej själv me gamla sms.

2009-12-29 @ 16:49:31
URL: http://tokblogga.blogspot.com/
Postat av: Nattens Mess

Vi på nattensmess.se tycker naturligtvis inte att man ska radera några mess alls utan skicka de till oss för publicering :-)

2009-12-29 @ 18:43:17
URL: http://www.nattensmess.se
Postat av: tallica

tokblogga: ja jag kan hålla med dig när det gäller andra men när det gäller mig själv så vill jag klänga fast så länge det går hehe



Nattens Mess: Hahahaha helt rätt!

2009-12-29 @ 19:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0