Helt sjukt!!

Som en del av min morgon rutin så loggar jag in på Blogg.se för att kolla bloggen....spy lite mer galla över stackarn. Men så möts jag av er. Alla ni som lämnade så sjukt varma och fina kommentarer i inlägget innan. Jag brukar inte tycka om bloggare som överöser sina läsare med kärlek men jag känner att jag verkligen vill det idag!

Ni har gjort min dag! Vaknade upp deppig men nu så sitter jag faktiskt och ler!!! Ni är sjukt underbara som är sjukt underbara mot mig.

Tänk va lite ord kan få en att svänga? Men en annan sak som slog mig var att hur sorgligt det är att ni är så många som känner igen er. Fatta att så många där ute mår dåligt i sin ensamhet och ingen vet. Jag mår mycket bättre idag...tack vare ER och jag hoppas ni gör det också!

Massor av pussar på era framstjärtar och andra diverse lemmar ;) !!!



Bildkälla

 


Kommentarer
Postat av: Emma

sv; haha, vad bra att man kan hjälpa folk, utan att ens veta om det då :)

2009-12-29 @ 11:22:47
URL: http://milknwater.blogg.se/
Postat av: amanda

du kan adda min msn så kan vi prata [email protected]



tack :D

2009-12-29 @ 11:35:39
URL: http://dimalimsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0