Its going down!!

Först och främst så vill jag tacka för era gulliga kommentarer om att jag inte behöver gå ner i vikt. Ni har juh deffinitivt gjort min dag!! Jag är egentligen ganska nöjd men har hamnat i en dålig svacka och dessa små extra kilona hjälper inte så mycket. Jag ska absolut inte gå på nån diet eller banta eller nåt sånt, utan ska äta mer regelbundet, mer frukt, mer vatten och röra på mig mer.

Så...jag vägde mig imorse och då stod vågen på 68.8kg. Jag är 176cm lång så egentligen behöver jag inte gå ner så mycket. Men jag skulle vilja tappa runt 4 kg så jag väger 64kg...siffran är ingen speciell siffra men det var så mycket jag vägde när jag kom undan i mina oförskämt små och tajta klänningar hehe! Och dom där 800g drar jag av för jag har precis vart på toa :P !!

Peppa mig nu!!! Skäll på mig om jag inte vart ute och tagit mina promenader!!!! Skäll på mig om jag inte följer min mat schema och trycker i mig en påse chips mitt i veckan! Jag kommer att berätta allt för er!!



Det här är mitt mål!!! Nej nu skojade jag...och vilket dåligt skämt det var....nej Gud vad hemskt....känner mig som en elak vulva! Så här vill jag inte alls se ut....tycker synd om tjejen..

 


Kommentarer
Postat av: Thomas

Det känns helt enkelt bättre när man hittat sin vikt, när man är nöjd med sig själv :-) Såklart du ska träna mer, det är alltid bra. Dessutom, en vältränad tjej är alltid sexigt!

2009-12-08 @ 17:16:53
Postat av: licious

ser hellre ut sådär än den flodhäst jag är idag!! :P

2009-12-11 @ 15:30:48
Postat av: tallica

vah hahahahha! Knäppo!

2009-12-11 @ 15:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0