Ja gott folk..

...vad kan man säga om detta år? År 2009 har varit både det bästa och det värsta året i hela mitt liv!

* Jag har åkt till Italien där jag festat som en rockstjärna, levt som en filmstjärna och legat som en porrstjärna i ungefär ett halvår.

* Jag har träffat nya människor som kommer att stanna i mitt liv för evigt.

* Jag har förstärkt bandet mellan mig och dom närmaste mina.

* Jag har blivit kär och fått hjärtat krossat två ggr.

* Har flyttat fram och tillbaka och bott på olika ställen 6 ggr.

* Har haft världens ståhej, skratt och kärlek med mina vänner. 

* Jag har gått upp jätte mycket i vikt hehe!

* Har lärt mig läxor för livet. Ta absolut inget i livet för givet. Det kan försvinna.

* Jag har haft anhöriga som har dött.

* Jag har spenderat mycket tid med att fundera över vad som gick fel...aldrig igen!

* Jag har aldrig tidigare kännt mig så åtråvärd, älskad och i centrum och samtidigt så oattraktiv, lämnad och ensam under ett och samma år.

* Jag har saknat, längtat, gråtit, skrattat, känt triumf, vunnit och förlorat, har känts som att jag legat på botten och jag har känt som om jag stått på den högsta av dom alla!

Mycket kan hända under ett och samma år. Det är sjukt hur mycket ens liv kan svänga så mycket under en sån kort period. För egentligen så är ett år inte alls så lång tid. Och nu när jag skriver ner allt som hänt så blir jag förvånad över vad jag har hunnit med. När har jag haft tid för allt detta? Det som är mer förvånande är att dom flesta av er har varit med mig hela tiden genom bloggen. Stöttat mig, hejjat på, peppat mig och tröstat mig.

Är det inte sjukt hur man kan känna kontakt med folk genom ett par ord utan att ha sett personen? Ni vet inte vem jag är och dom flesta av er har jag ingen aning om vilka ni är. Men jag är glad att ni är här och jag hoppas att ni haft ett händelserikt år och får ett ännu bättre. Jag hoppas inte att ni får allt ni önskar...nej för då har ni inget kvar att längta efter.


Bjuder på lite bilder från året som har gått :)! Klicka på bilderna för att få det större...men det vet ni säkert!


                 
                              
 
                                     


Jävlar vad mycket bilder det blev nu men men. Öhm...ignorera att lappen från min bikinitrosa sticker upp där bak på en av bilderna hehe meningen är att den ska va sexig...

Om jag inte hinner kika in här nå mer i år så önskar jag er GOTT NYTT ÅR cyberfolket där ute!!!!

Peace Out!!!



Kommentarer
Postat av: lilla livet

GOTT NYTT ÅR på diig, hoppas det här året blir ett bra år och att vi får se dig oftare än varannan helg haha.. massa kärlek <3

2009-12-31 @ 15:22:47
Postat av: tallica

detsamma min fina lilla livet!

2010-01-01 @ 12:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0