Jag är pinsam..

Nyss gick det nån jävel förbi mitt kontor och sa God jul! Trevlig som jag är så säger jag God jul tillbaka juh! Men grejen är att fanskapet sa inte God jul till mig utan han sa det till nån annan jävel i korridoren. Och då tittar han på mig med en min som säger:

Vem fan pratar hon med?!

Meh!! Hur ska jag veta att det inte var till mig. Nästa gång få du gärna hålla käft när du går förbi mig..

Samma sak när någon framför dig vinkar åt ditt håll och man vinkar tillbaka....så visar det sig att han vinkade till någon bakom dig....sånt gör mig skitförbannad!! Jag tycker att man då borde skrika rakt ut:

Jag vinkar till hon där i rosa jacka...inte till nån annan...så ni vet och inte gör bort er totalt...ja jag pratar med dig..(och pekar på mig)

Jävla människor! Vet ni hur ofta det händer mig??? Säg att det händer er också så jag inte är ensam om att vara pinsam!



Bildkälla


Kommentarer
Postat av: ghaiii

det här är småpotatisar jämfört me vilken nivå jag gör bort mig hahahha.. its my thing!!

2009-12-22 @ 14:35:33
URL: http://ghaiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0