Jag har bestämt mig!!!

Yes jag har bestämt mig för att åka till Italien denna sommar! Jag behöver lite sol, lite kärlek och framförallt så behöver jag komma härifrån!!! Har redan pratat med vännerna där nere och nu så är jag sjukt exalterad!!! Vet att det är flera månader dit men jag bryr mig inte jag tänker vara exalterade heeeeela tiden!! Det är typ det enda jag har att se fram emot så ni får faktiskt stå ut. Vi kommer att börja i norra Italien i Turin, sedan beger vi oss mot Rom och avslutar THE TRIP med att varva ner i Sicilien!!!!!

Kan ni se mig ligga där på stranden på Sicilien...i världens minsta bikini, en drink i min hand och en het italienare som smörjer in mina diverse lemmar med solskydd?? Jag kan!!!!

Zå....vilka vill följa med???




Här ser jag ut att ha väääärsta kroppen och väääärsta pattarna men jag måste erkänna för eder mina kära läsare att det är vinkeln som gör allt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0