Jävla sopa!

Fröken tallica kom hem och kände sig lite frusen. Ett varmt och härligt bad ska jag nog tappa upp. För det nya huset har juh badkar och det har jag inte haft tillgång till på flera år!! Jag ska nog ta och läsa en stund i badet och varva ner. Fan va mysigt! Meeeen det blev inte riktigt så. Nej självklart inte...jag är juh tallica och tallica gör aldrig något rätt! Så nu tänker jag rada upp ALLT som gick fel med mitt bad!

Fel nr 1: Råkade ta fööör varmt vatten i badkaret. Kunde inte ens doppa en enda fucking tå för att det kokade. Så detta resulterade i att jag fick stå bredvid det kokande badkaret och frysa mina bröstvårtor av mig tills det blev lite ljummet.

Fel nr 2: Efter väldigt mycket om och men så gled jag lite sådär graciöst ner i badkaret för att börja njuta och slappna av. Gick inte så bra det där heller. Nej min kropp fick väl nån slags chock av det varma vattnet så det första jag gör är att släppa världens jävla prutt. Fan va det bubbla!! Och det gick inte många sekunder innan den underbara doften kom. Jag drunknade nästan...

Fel nr 3: Den goda doften från nedersidan av min kropp och alla dom varma ångorna gjorde att jag blev lite yr...och ganska illa mående. Yupp jag nästan både svimmade och kräktes. Halvt medvetslös fick jag upp fönstret en bit så jag kunde få lite friskt luft.

Fel nr 4: I och med att jag öppnade fönstret så blev det juh jävligt kallt och är det kallt så spänner jag mig. När jag spänner mig så blir jag alldeles stel om axlar och nacke vilket självklart leder till huvudvärk.


Så nu sitter jag här med ont i huvet och inte ett dugg avslappnad! Jag fattar inte er människor som kan sitta och bada i timmar och tycka att det är as skönt. Jag tycker att det var hemskt...HEMSKT!! Jag frös,  nästan svimmade, nästan spydde och har nu ont i huvet...

Lurenderier...det är vad det är!!! GOD NATT!!


Kommentarer
Postat av: Thomas

hahaha - ett hårt liv!!! Men nån måste ju glädja oss läsare :-)

2009-12-02 @ 23:04:27
Postat av: ghaiii

hahahahhahahaha men gumman då!! det är enbart för du inte haft tillgång till badkar på flera år att det krånglade till alltför mycket och sen det där med "silent but deadly" saken hade vi nog räknat med!! haha inte går tallica fislös!! no no thats not my tallica haha ja ramla av stolen av skratt.. you make my days!! :)

2009-12-02 @ 23:17:31
URL: http://ghaiii.blogg.se/
Postat av: tallica

jaja skratta på ni,,,ja bjuder på den med!

2009-12-03 @ 09:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0