Juldagen..

Dagiset har fortsatt öppet in på Juldagen. Jag älskar barn och vill ha en hel drös en dag men dom här små djävularna för mig att slita ut mina äggstockar!

Nu sitter den ena av dom och stirrar på mig...lite läskigt när ett barn sitter och stirrar på en. Tusen olika filmer rullar i ens hjärna...Children of the Corn...ungen i The Grudge...Djurtkyrkogården....ja det finns fler läskiga barn som får mig att skita på mig lite granna.

Nu ska jag, tack gode gud, iväg och hämta mamma så jag tar ett litet uppehåll... Om ni aldrig hör från mig igen här inne så är det för att jag har tagit mitt eget liv till melodin av Askungen, Askungen 2 och Askungen 3....dom är nämligen besatta av Askungen...




Bildkälla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0