Kontors tips

Jag fortsätter med mina kontors tips här, kommer på nya hela tiden. Sen om ni har nytta av dom här...det vet jag inte men ni får dom ändå!

Scenario: Du är på jobbet och helt plötsligt så känner du att du kanske möjligtsvis behöver gå på wattenclosetten a.k.a toa! You gots to do tha nomber two! Det är illa och du mååste gå, du kan inte hålla dig tills efter jobbet. Olyckligtsvis så brukar ALLTID toaletterna vara placerade på ett ställe så att ALLA kan se när man går in och det brukar ALLTID vara någon som vill gå in efter en. Inte så mysigt va? NEJ! Du vill juh inte få smeknamnet Poopy på kontoret lixom!

Vad gör du då??

Tips: Jo det ska jag berätta för eder mia kära tallica följare! Du väntar tills det är lunchtid. När alla...eller nästan alla da....går på lunch så stannar du kvar. Du väntar ungefär 5 min och när det är ganska tomt ja då kan du i lugn och ro gå på crappern :) ! Men du kan juh fortfarande försöka att inte låta alltför mycket... Efter lunch så kanske någon till och med frågar..

..nämen...har du gått ner i vikt?

Sörru..

Bild från Google

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0