Min magruta

Det första jag gjorde imorse var att vakna...självfallet...sen så kissade jag. Och efter det...hör och häpna gott folk...gjorde jag 50 st sit ups!!! Fattar ni....50 STYCKEN SIT UPS!!! Asså femtio ggr så gick jag upp och sen ner med magen, som en vän för övrigt har namngett The Beast. Inget vidare för mitt självförtroende men vi kör på det.

Anyhooos The Beast är ganska förbannad och planerar att ge mig stryk tillbaka imorgon i form av träningsverk from hell! Men frukta icke säger jag då till mig själv.....för det ska bli av 50 till ikväll :) !!

höhö!




Siktar på att se ut så här i sommar...typ..

Bildkälla


Kommentarer
Postat av: yasmine modell fru och mamma

tack hihi ja dom är grymma. vad hittar du på idag

krraaaamm

2009-12-29 @ 11:49:50
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Thomas

Ha!! Tallica is back!!!

Go for it!!!

Du är grym

2009-12-29 @ 13:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0