Mizzzzz!

Ok jag erkänner att jag blitt drottningen av överanalys men det är juh HANS fel!!! Han beter juh sig så skumt! Idag ringde McGills mig...bara för att kolla hur jag mådde enligt honom. Men han fiskade egntligen info om var jag skulle befinna mig denna helg. Han är super gullig men han träffar juh fortfarande henne. Han frågar gång på gång om när jag ska åka dit men han träffar henne fortfarande...jävla karl!!!

Nä nu ska jag ta och krypa ner och glo på tv hela kvällen....det är min fredag sörru!!! Hoppas att ni där ute i cyber space har det smått mindre förvirrande än mig :) ska bli så gott o sova för jag är 75 år gammal och senil !!!!!

I bid you a god night!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0