Motiverad till max!

Vilken jävla dag! Jag är så jävla stolt över mig själv. Imorse gjorde jag 50 st sit ups innan frulle. Nyss kom jag hem efter en timmes lång promenad i den bitande kylan och nu så har jag gjort ytterligare 50 st sit ups!!!

Så sammanlagt blir det 100 sit ups idag :) !! Jag ska ner i vikt om det är det sista jag gör i livet hehe!

Tror ni jag klarar det eller är jag bara så sjukt motiverad nu i början? Ska nog skapa en ny kategori som ska få heta Hur jag går ner i vikt så ni som vill kan följa där :)






Bildkälla


Kommentarer
Postat av: Thomas

Kanske att jag upprepar mig?? Men....

Du är grym, Tallica!!!!

2009-12-30 @ 15:37:51
Postat av: tallica

hehe tack!!

2009-12-30 @ 15:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0