Spänt på jobbet..

Hade möte precis här på jobbet. Precis när vi var klara frågar en av mina manliga kolleger om jag ska med ut ikväll. Dom andra har tydligen planerat sen ett par dagar tillbaka att gå ut tillsammans ikväll efter jobbet. Ingen har sagt något till mig. Lite chockad svarade:

Nej...jag hade ingen aning om att "vi" skulle ut så jag har med mig bilen. Hade jag vetat hade jag lämnat bilen hemma och följt med...

Undrar om dom andra tjejerna inte gillar mig. Vi har bara fyra grabbar i vår grupp resten är typ 9 tjejer. Grabbarna är hur trevliga som helst och tjejerna är inget speciellt. Dom är varken trevliga eller otrevliga. Men jag undrar om dom ogillar mig?





Kommentarer
Postat av: sara

Söt liten bulldogg...ser precis ut som min Ebba, fast hon är typ 20 kilo större, men lika söt;)

Trista jävla männiksor som glömmer bort dig, det hade jag aldrig förlåtit;)

2009-12-11 @ 09:24:22
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: tallica

ja dom borde piskas!!!

2009-12-11 @ 10:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0