Tänk om alla får veta??

Jag har tänkt på en sak. Min blogg är ju anonym och därför kan jag berätta om alla smaskiga och snuskiga detaljer. Allt om vad jag gör om dagarna, nätterna och innersta tankar. Tänk om någon får reda på vem jag är egentligen?? Allt jag skrivir om dessa killar och mig själv...om SEX!! Lite skrämmande det där. Jag har funderat på om jag skulle kunna fortsätta vara mig själv om folk fick reda på att det är JAG som bloggar här. Om jag skulle kunna fortsätta vara som jag är i det verkliga livet utan att tänka på att alla vet...

För NI vet mycket!! Mycket om mig som är väldigt personligt. Ni vet mer om mig än vad jag trodde jag visste om mig själv...undrar vad folk på jobbet skulle tycka...??

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0