Ett litet fetto...

Det är jag det...jag är ett litet fetto! Jag äter och äter och äter hela jävla tiden. Det är inte så att jag äter små saker som en kaka här och lite godis där...nej nej! Jag äter MAT! Jag har aldrig varit så försjust i sötsaker men mat däremot kan jag äta hur mycket som helst av! Just nu sitter jag här och är hungrig och tänker på vad jag ska stoppa i min mage...som bara växer och växer. 

Jag har aldrig vart tjock utan alltid vart fööör smal. Men nu så börjar jag få lite mage...inget att gnälla om egentligen men det känns konstigt att ha mage när jag aldrig haft det förr. Nä nu får det va nog skitsnackat...nu ska jag gå och käka!!


  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men italiens mat är ju säkert supernyttigt :-)

Fast, kanske du skulle träna? Eller bara promenera helt enkelt?

Å andra sidan, det är nog inte nåt problem! Så käka på!!!

2009-02-23 @ 20:15:24
Postat av: tallica

jag har aldrig rört på mig så mycket i hela mitt liv haha! aja jag skulle behöva lite större röv så jag får väl käka på :)

2009-02-23 @ 21:43:13
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: Emma

Massa misstag som jag skrev.

2009-02-24 @ 02:02:35
URL: http://emmacj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0