Jag "råka" ringa fel...??

Rätt så berusad och full av dåligt samvete för att en kille hade kysst mig på en bro i Venedig tog jag upp telefonen i fredags och ringer Vakten när vi är på väg hem till hotellet. Jag berättar förståss inte vad som har hänt men det kändes jätte skönt att få höra hans röst. Hela helgen har jag undrat om jag verkligen är kär...kan man vara kär i en kille och bli intresserad av en annan kille? Jag blev intresserad av Paco...men tänkte fortfarande på Vakten....jag är konstig jag vet!

Any hoos på lördag morgon runt 8 på morgonen så ringer det i min telefon...mitt italienska nr. Det är en svensk tjej som undrar vem jag är och när jag sagt mitt namn så lägger hon på. Mmmm tankarna börjar rulla i mitt huve o jag tänker på om det kan vara någon tjej som har nått med Vakten? De enda som har mitt italienska nr är Vakten och min familj, har inte hunnit ge ut den till fler. Jag tänker då så här att Vakten kanske hade en tjej hos sig som sen undrade vem det var som ringde så sent. Hon snoka säkert i hans mobil och hon undrar vem det är som ringer från utlandet så hon ringer upp numret från okänt...för hur ofta har ni "råkat" ringa fel till ett italienskt nr??


Kommentarer
Postat av: Muppen

WHAT?! Har du pratat med Vakten efter det? Kan man se vilket nummer hon ringde från?

2009-02-02 @ 17:53:29
Postat av: tallica

Jag pratade med honom och nämnde att jag hade fått ett samtal...han visste direkt att jag trodde att det var nån han träffa...han säger att han inte har en aning om vem det kan vara men verkar lite små nojig för att han konstant frågar mig om jag är arg på han...

2009-02-02 @ 19:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0