Jag trodde jag var kär...

Hur tar man sig vidare när man en gång fått hjärtat krossat? Hur lär man sig att börja lita på det motsatta könet igen? Hur gör man för att sluta se alla killar som små onda djävlar som antingen bara vill knulla en eller fucka upp ens huve för eget nöje?? Är det någon där ute som vet för jag vet inte....och jag skulle väldigt gärna vilja veta! Jag har på sistone fått höra väldigt mycket att jag borde slappna av och inte vara så fientlig mot pojkar. Jag borde vara mottaglig för kärleken igen och inte vara så jävla skeptisk. För (detta har jag fått höra) kärleken är juh det finaste som finns. Visst jag kan hålla med om att fjärilarna i magen är ganska behagliga men bara fram tills skitstöveln till kille sliter ut ens hjärta och hoppar på det en stund.

Jag trodde att jag var kär...men jag tror inte det längre. Jag önskar att jag var kär...önskar att jag också kunde få uppleva den där känslan alla pratar om och längtar efter. För ibland....BARA ibland så vill jag också vara gay en stund och bli älskad...







Kommentarer
Postat av: amanda

fuck killar, jag ska ha bil

2009-02-27 @ 01:18:39
URL: http://eamanda.blogg.se/
Postat av: tallica

visst jag kan fucka killar och ja jag har oxo bil :)

2009-02-27 @ 17:17:56
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: Thomas

Brustan hjärtan gör ont!! Ett tag....

Jobbigt som fan när det är så!

Men de läker...

Du är en fantastiskt spännande och grym kvinna!!

Och kommer säkert att hitta en lika cool man, en som är värd dig :-)



Dessutom, jag har träffat tjejer som gjort samma sak, slitit ut mitt hjärta och hoppat på det :-(

Så det är inte bara killar som gör det... tyvärr...

2009-02-27 @ 20:14:47
Postat av: sara

Precis sådär kände jag också. Så fort det blev för seriöst med en killa så drog jag, hatade att känna att någon kom för nära, trodde inte på kärleken och trodde att ingen kunde förtjäna mig. Tills jag träffade Jonas. Då ändrades allt. Men han fick kämpa och slita i månader innan jag gav med mig och vågade öppna mig, prata om vad jag kände och innan jag litade på honom. Nu är han det bästa jag har. Så det fnns hopp, även för dig det vet jag!

2009-03-02 @ 10:55:26
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: tallica

jag blir lite varm i sjàlen nàr jag fàr hòra sànt. jag hoppas att du har ràtt fòr àven om jag àr bitter sà vill jag innerst inne att det ska finnas àkta kàrlek!

2009-03-02 @ 15:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0