Så går det när man hänger med spanjorer!

I torsdags var jag ute och skakade rumpa med spanjorerna igen. Jag måste säga att jag har hur jävla roligt som helst med de! As roliga killar som är hur sköna som helst! De har fått mig att börja rulla egna ciggaretter och dricka rom med cola hahahha! Kan ni tänka er att jag RULLAR egna ciggaretter?? Känner mig som värsta pundaren när jag gör det men det är bara tobak ;) ! Som vanligt så spenderades kvällen med att jag och Paco flörtar och har oss...jag börjar tröttna lite på det eller jag har tröttnat jävligt mycket på det! Så vid 7 på morgonen när jag kom hem så tyckte jag att det var världens bästa plan att ringa upp fanskapet och informera honom om att jag inte längre tänka leka med honom!

Fråga mig inte varför jag alltid gör så här när jag är full....varför jag får dessa planer i huvet! Men jag gjorde det ändå! Jag berättade för honom att jag inte längre ville leka. Jag gav honom strikta order om att han hädanefter inte får flörta med mig, att han inte får bita eller pussa på mig, att han inte ens får TITTA på mig längre!! Han måste juh tyckt att jag var ett cp som hade fått för mycket av pirat drickat så han ba skrattade. Han skrattade och sa att han tyvärr inte kunde gå med på det! Han vägrar sluta leka! Spanjor jävel!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Njut av uppmärksamheten för fan! :) du vet ju hur bittra vi har varit hemma när vi inte fått någon ute! :)puss puss

2009-02-21 @ 16:39:13
Postat av: tallica

hahahah stämmer så!

2009-02-21 @ 23:00:49
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0