Va fan håller jag på med???!

Tisdag natt spenderades i sällskap med de spanska pojkarna igen! Som vanligt så förfestade vi hemma hos de och runt två tiden så gick vi vidare till ett nåt ställe. Fröken tallica vart nog liiite för full av all pirat dricka och ni vet juh vad som händer när jag fått dricka för mycket...jag gör ALLTID något dumt! Paco han var minst lika berusad!

Av någon jävla anledning så börjar vi vandra in till staden istället för att ta taxi. Jag och Paco gick bakom de andra och busade lite. Det gamla vanliga med en massa kramar och pussar i nacken. Fast inatt så gick det lite längre än vad det brukar göra. Vi höll oss för oss själva hela tiden och han la ner sin hand i mina leggins. Där gick vi bredvid varann och karln har sin ena hand i mina leggins (tights,byxor kalla de va ni vill) !!! Enligt honom så skulle han bara värma sin hand en stund på min rumpa men men jag klagade inte! Senare under kvällen så kommer han fram till mig och pussar min näsa...sen så pussar han mina kinder, sen så pussar han min panna och tillbaka till näsan. Efter det så vänder han sig om för att gå, tar ett steg och stannar upp. Han vänder sig om och ger mig en kyss! Han är verkligen inte klok tänker jag som kysser mig framför de andra. Senare så säger Paco att imorgon så kommer grabbarna att ge honom skit för att han kysste mig och då gick det upp för mig!
 
" Va fan håller jag på med??!! "

Jag flörtar och leker med en kille som har flickvän sedan fyra fucking år tillbaka och alla vet om det!! Jag kände mig som världens mest desperata och sämsta människa! Hans flickvän var här och hälsade på honom för två dagar sen och nu så står han och kysser mig! Jag brukar vanligtvis inte bry mig om något annat än mig själv men fan va jag mådde dåligt för jag kunde inte sluta tänka på henne och att alla säkert kollar på mig och tänker:

" Hon kan inte få någon annan så hon springer efter killen som har tjej...och han leker med henne ba för att han saknar sin tjej.. "

Så jag bråkade med Paco...


Kommentarer
Postat av: Thomas

Men... du glömde det viktigaste!!!!

Var det en bra kyss??

2009-02-25 @ 19:51:39
Postat av: tallica

ja det var det...det var en jätte bra kyss! en sån där som ger en behagliga vibbar i magen :) fan nu vill jag ha mer!

2009-02-25 @ 21:13:11
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: Thomas

Bra kyssar är som kantareller. Jäkligt goda och svåra att hitta, men när man väl hittat dem så finns det massor i närheten :-)

2009-02-25 @ 22:12:02
Postat av: tallica

hahahah så jävla bra!

2009-02-26 @ 00:41:23
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: sara

Ähä bry dig inte om det där, det är ju han som har flickvän inte du. Alla får ta hand on sig själva och sköta sin egen skit! Du är ju singel alltså får du göra vad du vill med vem du vill....Hade han varit singel hade han ocks fått det! Bad for him!

2009-02-26 @ 10:22:45
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: tallica

mm jag ska fan tänka så!

2009-02-27 @ 00:24:25
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0