Är jag otrogen??

Jag är precis hemkommen från att ha varit på två olika ställen med de andra studenterna. Det har varit jätte kul ikväll och jag börjar trivas här borta =) ! Första stället vi va på så käkade vi en massa och hade det jätte trevligt. Precis när jag satt på mig jackan för att vi skulle på ett annat ställe så kommer det fram en kille till mig och ger mig en lapp där det står hans namn på. Han ville att jag skulle lägga till han på facebook. Han var väl gansk söt tyckte jag. Jag tog emot lappen artigt och gick. Andra stället vi var på va nån rom bar, också väldigt trevligt. Jag märker efter ett tag att det var en kille där som satt och tittade på mig väldigt mycket. När jag skulle på toa så tar han tag i mig och börjar prata. Efter ett tag så bytte vi nummer och jag gick. Han var väl också ganska söt antar jag. Jag som inte är van vid att bli uppraggad känner mig väldigt smickrad. Tror dock inte att jag kommer att träffa någon av dessa för den jag vill träffa är inte här...han är hemma i Sverige. Vet inte varför men jag får typ dåligt samvete för att jag har flörtat ikväll och gett ut mitt nr. Vi är juh absolut inte tillsammans men det känns som att jag gör fel...

Fan jag känner verkligen inte igen mig själv...lite jobbigt att inte veta riktigt var man har sig själv. Jag som alltid brukar veta vad jag vill och hur jag vill. Nu e jag helt jävla lost...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0