Dålig kombination...

Igår kväll ringde jag upp några gamla poker polare och bjöd över de. Vi satt hemma här och drack vin och pratade, det var jävligt mysigt. Kändes väldigt vuxet måste jag säga. Jag kände att jag behövde göra något annat för att sluta tänka på Vakten en stund. Jag har aldrig vart med om något värre! Jag kan inte sluta tänka på karln!!

Har jag blivit besatt eller något? Jag har en teori om att jag kanske kommer att lugna ner mig lite när jag väl har fått ligga med han. Kan det stämma? Det är konstigt...jag brukar inte vara så här. Det känns skumt att känna så här. Det känns skumt att vara så attraherad av någon så man bara vill slita av han kläderna samtidigt som jag vill krypa ner i hans famn och sova... Den kombinationen har aldrig inträffat för mig förut, det brukar vara det ena eller det andra...oftast den första!

Jag orkar inte vänta på att han ska höra av sig och jag vägrar att höra av mig! Det är en dålig kombination...vet ni vad som är en till dålig kombination??? Fröken tallica och känslor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0