Italien!!!

Hej cyberfolket dàrute!! Just nu befinner jag mig i Italien...aka stòvel formade landet. Jag har fortfarande inte riktigt fattat att jag àr hàr men jag hoppas det kommer snart. Jag har vàrldens tjystaste làgenhet som àr as stor och har tre balkonger och tvà franska balkonger sà ni kan tànka er hur mycket jag ròker hahaha! Màste sàga att jag har sett ett par sòta killar...det verkar faktiskt krylla av de hàr. Ikvàll ska vi pà restaurang och àta lite italienskt pasta...hoppas att det blir gott fòr igàr sà àt vi pizza och jag tyckte att det smakade tvàl... Trots allt detta sà har jag lite hemlàngtan till familjen, vànnerna och min underbara Vakt vars starka armar jag saknar som faaaaaan!!!!

Tillgàng till internet àr knapp sà jag hinner tyvàrr inte skriva mer =( men jag lovar att beràtta alla smaskiga detaljer fòr jag lyckas juh àven att gòra bort mig hàr borta...sà àr det nàr man àr smidig!!!

Pussar pà valfri plats!!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Du behöver inte bli rädd, jag gjorde en utmaning den 17 Januari, som du kan läsa i min blogg, inget farligt alls :)

2009-01-19 @ 20:50:10
URL: http://cicci85.blogg.se/
Postat av: tallica

Aha I see...ska anta den jag lovar!! men det màste bli imon eller dagen efter det men jàvlar jag backar aldrig!

2009-01-19 @ 20:56:35
Postat av: Thomas

Ljumma kvällar på nån av balkongerna, ett glas vin, lagom mycket plugg, nya vänner..... Det låter som ett schysst liv =)

2009-01-20 @ 08:09:57
Postat av: Carro

Måste ju erkänna att jag är en gnutta avensjuk alltså ! ! ! :) Låter wonderful!

2009-01-20 @ 23:48:28
URL: http://carruffs.blogg.se/
Postat av: tallica

Det àr ganska fint...ska fòrsòka njuta fòr er alla oxo!!!

2009-01-21 @ 18:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0