Jag ska aldrig dricka igen!

Fy fan för igår! Jag ska aldrig dricka igen...nånsin! Jag drack så jävla mycket igår och var så jäääävla full!!! Mongot (jag) tömde en hel vin flaska själv på föfesten, blandade i vodka i sista glaset innan vi drog ut på krogen och väl på krogen så vart det en massa shots och drinkar till. Ni kan inte ens tänka er hur full jag var när jag vinglandes sprang omkring och totalt gjorde bort mig för hela stället. Men vet ni vad det värsta är??! Jag var på den krogen som Vakten jobbar på, krogen där alla hans polare jobbar. Han var juh självklart där men jobbade inte. Tydligen så hade jag pratat med honom och gått ut och rökt med honom och bara blivit ännu mer yr. Vaktchefen som för övrigt är en bra vän till han hade gått fram till honom och sagt att jag var lite för full och kanske behövde gå hem. Min Vakt, som jag är sjukt betuttad i, hade sagt att han skulle hålla ett öga på mig så jag kunde va kvar med mina vänner. Jag var sååå full att hans kusin hade kommenterat mitt tillstånd!

Åh jag skäms sååå jävla mycket!!! Varför drack jag så mycket???! Varför var det ingen som hindrade mig för fan??!! Jaja jag vet att det är mitt ansvar och så men FUCK!! Vet ni vad fyllot gör sen?? Jo när jag skulle hem så skickar jag ett mess till Vakten...ett lite argt mess. Fråga mig inte varför! Det hela slutar med att vi pratar i telefon när jag väl kommit hem och fortfarande är jätte full. Då berättar jag för honom att jag är arg på han och att jag gett han för mycket luft och att jag är tvungen att göra slut med honom! Som om vi har varit tillsammans i 7 fucking år!! Jag informerar honom om att jag aldrig kommer att ringa han nå mer och att jag inte alls tycker om han. Stackars kille asså som får stå ut med ett psykfall som mig!

Jag var juh tvungen att ringa upp han idag och be om ursäkt för mitt beteende. Som tur är så tycker han att jag är charmig på fyllan och tycker mest att det är roligt. Efter lite damage control så verkar det vara ok mellan oss. Trots att jag kallade honom för karl jävel...

Den jag borde göra slut med är alkoholen...ska aldrig dricka igen och aldrig visa mig på den krogen igen!! ÅNGEST!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0