Jävla tuttar!

Innan jag börjar sätta igång med min to do list så vill jag bara berätta en sak. Jag har upptäckt en sak...jag har upptäckt att mina tuttar är som en humörsring. Ni vet såna där ringar man hade när man var liten som bytte färg efter ens humör. Min ring brukade bli blå när jag var kär och lila när jag var glad...eller nåt sånt. Mina boobs är precis som en sån ring har jag märkt. Är jag på bra humör och är glad så är mina tuttar runda, fasta och enormt inbjudande! De typ skriker:

"Kom och ta på oss!!! Vi är mjuka och fasta och väldigt tacksamma!!"

Men när jag inte är på så jätte bra humör så hänger de som två orangutangtuttar!! Två jävla torkade russin som bara fladdrar fram och tillbaka som tax fucking öron. Just nu är jag små grinig och inte alls på bra humör så tuttjävlarna hänger så jävla mycket att de är nere vid min navel! VID MIN NAVEL!!!


Kommentarer
Postat av: sarah

hahahaha dummer :)

Tack för att du spammar i min blogg kärlek ;)

2009-01-03 @ 17:05:11
URL: http://obeskrivligpassion.blogg.se/
Postat av: tallica

man gör så gott man kan :)

2009-01-03 @ 17:19:56
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: nudel

hahahahaha jag dör!

2009-01-12 @ 01:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0