Min första Juventus match!!!!

Igår kväll så var det fotbollsmatch här i Torino. Det var hemmalaget Juventus som spelade mot ärkefienden Fiorentina. Jag kan juh absolut ingeting om fotboll bara så ni vet. Min roomie var juh helt exalterad och ville gå på matchen...visst tänkte jag, jag kan väl följa med. Vi tog oss till stadiumet och shit vad mycket folk det var! Alla vara klädda i Juve tröjor och halsdukar. De skrek och hoppade och hejade utanför som faaan. Jag fick grova flash backs från när jag har varit på Metallica konserter och blev skit exalterad. Vi köpte biljetter och till vår stora förtjusning så är sittplatserna på långsidan, fjärde raden ifrån plan. Vi var sååååå nära att jag kunde känna doften av Olof Mellbergs svett när han sprang förbi! Mansvett är sååå en big turn on! Hela stadiumet var fullsatt och stämningen var på hög nivå!! Jag måste säga att det var skit kul! jag kommer troligen att bli en grov Juventus fan om alla matcher är sååå här roliga!

Forza Juve!






Kommentarer
Postat av: forza juve

vad kostade biljetten ? och vart köpte ni de?

2009-02-16 @ 19:04:06
Postat av: tallica

Biljetten kostade 30 euro men vi kòpte de av nàn snubbe som stod utanfòr...vi fick de allstà billigare. Tror att just vàra biljetter kostade 40 euro annars men vi hade as bra biljetter!

2009-02-17 @ 15:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0