Mitt 2008

Ett helt år har gått förbi och ett nytt har börjat. Jag låg i sängen imorse och tänkte lite över det år som har passerat med alla dess sjuka händelser. Fan vilket år det har varit! Jag vågar nästan säga att det har varit det bästa året i mitt liv...än så länge iallafall.  Jag har haft så sjukt jävla kul!! De jag har att tacka det roliga och händelserika året för är mina underbara vänner och alla skumma och härliga karlar som har berikat min vardag! Det är för mig helt omöjligt att summera allt som har hänt...det har hänt för mycket. Det jag är tacksam för är att det har hänt mycket mer roligt än sorgligt.

Vad kommer jag att göra annorlunda i år? Jag ska faktiskt försöka att se det motsatta könet som människor oxo. Jag har alltid haft svårt att se killar som människor med känslor och behov. Utan jag ser de som något jag kan utnyttja och roa mig med för stunden. Jag tar aldrig någonsin hänsyn till deras känslor och tankar utan jag tänker bara på mig själv. Jag sätter mig själv i första hand och om det skulle vara någon kille som kom i kläm så var det hans eget fel som gav sig in i leken. Jag ska verkligen försöka ändra på det. Jag kan inte lova att jag kommer att vara snäll och omtänksam mot de killar jag träffar men jag ska försöka!

Det är nog mitt största nyårs löfte! Jag ska även försöka att äta lite hälsosammare, kanske röra på mig lite mer än att dansa på krogen om helgerna. Jag ska nog lugna ner mig lite och inte vara så galen och överallt hela jävla tiden. Dessa är nog mina nyårs löften...får se hur det går med det =)

Låter det bra eller har jag missat något?




Kommentarer
Postat av: thomas

Vill bara titta in och önska dig ett riktigt gott nytt år!!! Oavsett alla löften, hoppas du får det riktigt bra =)

May all your wishes come true



Nyårskram från T

2009-01-03 @ 12:50:07
Postat av: tallica

Detsamma T! Hoppas du får ett underbart år!

2009-01-03 @ 13:27:17
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0