Ok det börjar arta sig här!

Ja idag så har det varit bättre i landet Italien. Jag har lyckats sno trådlöst internet av någon stackars granne och idag fick vi äntligen vara lediga från skolan så vi passade att gå på stan lite. Jag lyckades shoppa mig en skinnjacka som jag blev hemskt förtjust i :) Vi träffade även några andra svenska studenter som vi tog en fika med...de var as trevliga! Det visade sig att en av grabbarna som var med de spelar fotboll i ett lag här. Vill ni veta vilken? Jo han spelar för laget Juventus....JUVENTUS!!!! Jag kan juh absolut ingenting om fotboll men tydligen så är det as stort!!! Det är väl inte illa...att ha blivit polare med en Juventus spelare första veckan här...eller???

Aja imon ska vi ta oss en tripp till Milano...hoppas att det finns lite mer ögongodis där borta :) har hittills sett en enda riktigt söt kille här och det var en av svenskarna vi fikade med idag. Det trista är förståss att han är 19 år gammal. Detta gör att jag känner mig som en dinosaurie men men!

Pussar gott folk!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0