To do list!

Jag måste vara produktiv idag! De senaste dagarna har jag gjort absolut ingenting. Det är väl ok om man inte har så mycket att göra antar jag men jag har as mycket att göra. Det är sååå typiskt mig att bara ligga i sängen och glo ut i tomma intet när jag borde vara på fötterna och springa omkring och fixa allt! Men nej...jag sysslar tydligen inte med sånt. Så idag tänker jag vara superkvinnan och fixa ALLT som behöver fixas! Ska nog göra en to do list:

* Äta
* Handla mat
* Städa upp lite
* Plugga
* Plugga
* Plugga
* Kanske fixa håret
* Kanske fixa naglarna

Det får nog räcka för idag tror jag...man ska nog börja lite smått. Ja så får det bli! Får se nu vad jag lyckats göra under dagen! Pözz så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0