Förlåt mig fader ty jag har syndat...

Det här kommer att bli ett långt inlägg så sätt er bekvämt...jag har mycket jag måste bekänna... Jag har inte varit här inne på väldigt länge känns det som. Jag har haft mina anledningar innan ni börjar peka och döma! Nej jag vet att ni aldrig nånsin skulle döma..hur ful jag än var. För ni ser mina vänner jag har lyckats med mycket på sistone...jag har överträffat mig själv i att vara en gigantisk fitta. Jag trodde inte att det var möjligt att vara så elak men jag lyckades tydligen. Som vanligt så går aldrig en ond handling ostraffat och jag vet precis hur karma is going to bite my ass! För att få med allt så måste jag gå tillbaka lite...ska försöka hålla det enkelt...

Kommer ni ihåg Vakten? Mannen jag har tjatat om på sistone...mannen jag har gått och blivit grovt förtjust i...?? Ja han har jag försökt träffa sen nyår men det var alltid något som dök upp, han var exempelvis sjuk eller hade väldigt mycket att plugga. Men ändå kunde han prata i telefon med mig i timmar och spendera en hel dag med att messa mig...så jag tyckte att det var skumt att han aldrig då kunde träffa mig. Så hjärnan min började rulla och tusen tankar dök upp och försvann. Sist jag skrev ett inlägg så skulle jag precis hoppa in i duschen för att jag trodde att jag skulle äntligen få träffa honom men det vart inte så. Än en gång så kom han med en ursäkt för varför han inte kunde träffa mig! Ett tag trodde jag att han utnyttjade mig...det gjorde mig förbannad! Jag är den som utnyttjar pojkar...inte tvärtom!! Så jag gjorde något jag ångrar..

Jag messade McGills...kommer ni ihåg honom? Mannen som jag enbart hade en sexuell relation med? Han slutade jag att träffa när jag började ha kontakt med Vakten. För Vakten är en kille som har den vackraste själ jag någonsin träffat och jag kunde inte vara så äcklig och träffa en annan kille samtidigt. Hur som helst så hörde McGills av sig strax innan nyår där han sa att han ville träffa mig. Jag svarade då att jag skulle höra av mig men hade förstås inte tänkt göra det. Vad skulle jag med McGills till nu när jag hade Vakten...eller hur? För jag kan juh slänga människor fram och tillbaka precis som jag vill...??

Jag vart så arg på mig själv och Vakten när han än en gång hade dissat mig så jag messade McGills. Till min förvåning vart han väldigt glad över att jag hörde av mig och ville prompt att jag skulle komma till han. Han satt nämligen med sin chef och några vänner till chefen och drack lite. Väl där så kramar han och pussar på mig hela tiden och säger att han har saknat mig om och om igen. Han säger konstant att han tycker att jag är sååå vacker...han döda mig med komplimanger med andra ord. När hans chefs kompis frågar honom (framför mig) om jag är hans flickvän så tittar han på mig och ler, sedan säger han:

"Jag jobbar på det men hon är svår!"

Hmm tänker jag då...vad menar han med det?? När vi väl kommit hem till han så har vi sex och för första gången nånsin så njöt jag inte. Jag tyckte inte alls om det och kunde inte få Vakten ur mitt huvud. Efteråt så låg han och höll om mig och säger:

"Fan va mysigt det här är...så full av kärlek..."

Fuck tänker jag då! Säg inte att han har gått och fått känslor eller nåt. Jag sa från början att det här bara var sex och inget annat...jag sa till och med att jag utnyttjade honom!! Jag kände mig som världens största fitta...världens mest elaka och själviska människa! Jag hade hört av mig till honom bara för att jag kände mig dissad av Vakten och behövde lite fysisk tröst. Men han vart sååå glad för att jag träffade honom och planerade redan när vi skulle ses nästa gång. Han tyckte att vi skulle hinna träffas massor av gånger innan jag drar...vilket är om ett par dagar.

Dagen efter så är jag ute med vännerna och jag träffar på Vakten...han är lika underbar som alltid! Ni måste ha i åtanke att jag inte tror på kärlek och allt det där tramset men den här killen får mig att känna att det kanske finns hopp trots allt...Efter krogen följde han med oss på efterfest och kvällen slutade med att han sov hos mig. Väl hos mig i min säng kramas vi massor och jag tror att jag ska dö av lycka. Så slutar han helt plötsligt...innan vi har haft sex. Vet ni vad han säger!!!!!!!

"Jag kan inte ha sex med dig...jag har redan känslor för dig o om vi har sex så vet jag att det kommer att vara så underbart att vi kommer komma varann så jävla mycket närmre...och då vet jag inte om jag kommer att kunna säga hej då nu när du drar...det är därför jag har undvikit dig och vägrat träffa dig..."

Jag är hopplöst betuttad i den här mannen...precis innan jag drar! Vi spenderade hela natten i varandras armar pratandes och skrattandes. Det var helt underbart! På morgonen när han gick så gjorde det bokstavligt talat ont i min kropp...jag längtade efter honom innan han ens hade gått...jag längtar efter honom nu... Samtidigt som allt detta så messar Mcgills och vill träffa mig och att han snällt lär vänta tills jag hör av mig.

Ser ni vad jag ser??? Karma ger igen för att jag är ego och elak. Karma ger igen genom att jag inte kan få Vakten fullt ut för att jag utnyttjat en annan människa för mitt eget välbehag...


Kommentarer
Postat av: sarah

svar; EH JA!!! Var i Italien e det du ska bo :)

2009-01-14 @ 01:00:29
URL: http://obeskrivligpassion.blogg.se/
Postat av: Sara

du har full rulle.



Hoppas på det bästa för dig!

2009-01-14 @ 10:42:44
URL: http://lunaqueen.blogg.se/
Postat av: sara

Det är så roligt att läsa sin blogg, för du lever det singellivet jag lämande då jag träffade Jonas..När jag läser din blogg så känns det liksom som om man fortfarande befinner sig i singel jungeln, fast på distans. Roligt och underhållande...Måste bara fråga, trots att jag förstått att du inte vill va med på bild..Är det du på bilden högst upp??

2009-01-14 @ 13:21:20
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: tallica

va glad jag blir att du läser min lilla blogg :)jag tror att det är många som lever så här men inte vågar säga det rakt ut...haha däribland jag så jag gör det genom bloggen! kom gärna med råd!!!!



tjejen på bilden är inte jag men det var det närmaste anime bilden jag kunde hitta som liknar mig...mörkhårig och gröna ögon. jag vill vara anonym men det är juh ändå kul för er som läser att få nån slags bild av knäppa mig ;). om detta info kommer ut så måste jag skicka en torped på dig hahaha!

2009-01-14 @ 14:37:18
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0