Vad är det som pågår??!

Jag har spenderat ännu en natt i telefon med karljäveln Vakten!! Jag vill juh inte bara prata i telefon med han...jag vill juh krama på han!!! Men det går visst inte för sig. Inatt så öppnade han upp sig som fan för mig...berättade allt som sitt förra förhållande, sina tankar och sina känslor. Jag tycker att sättet han resonerar är ganska dumt. Han undviker att sova med mig för att han tycker att man kommer varann sååååå nära och han vill inte bli sårad. Han är skit skraj för att bli sårad och lämnad ensam igen...och det är precis vad som kommer att hända eftersom jag åker nu snart. Han vill inte komma mig närmre än han redan gjort. Men tycker inte ni att man kommer en person jävligt nära när man spenderar flera timmar om dagen med att  prata i telefon?? Jag tycker det! För efter tag slutar man med kallpratet och börjar prata allvar. Svårt att inte komma en kille nära när han ber en att krossa muren man byggt upp runt sig och släppa in honom. Varför vill han bli insläppt om han inte vill komma mig nära?

Han driver mig till vansinne!!! Hela min fucking existens skriker efter honom...vad är det för fel på mig?? Jag vill bli som jag var innan för nu är jag på okänd mark och jag vet inte hur det funkar här. Jag börjar bli lite skraj...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0