After work activities!

Jag har nog kommit fram till hur jag ska få mina extremt tråkiga veckodagar att gå!! För det är juh helgen som jag älskar mest av alla dagar i veckan! Som några har sagt här inne och utanför bloggen så gäller det att försöka hålla sig sysselsatt...helt med något som man tycker är roligt. Sex tycker jag är roligast men man kan inte ligga jämt...eller jag kan nog inte hitta någon som är villig att ligga med moi jämt.

För tiden går snabbare när man har roligt...eller när man iallafall gör något. Tiden går hemskt långsamt om man bara sitter där...tro mig jag vet! Så måndagen började med det tråkigaste som finns, nämligen jobb, men slutade ganska bra...med bio! Yes vi var och såg Bruno (kommer att skriva ett eget inlägg om Bruno...sjukt) vilket var väldigt underhållande.

Kanske ska skaffa mig nån form av hobby...fågelskåding eller nåt annat shit! Så nu har jag slut på ideér om vad för roligt man ska hitta på efter jobbet tills de blir fredag igen! TIPS TACK!!!!




Kommentarer
Postat av: David

mitt tips: bokläsning. kan rekommendera alex schulmans "skynda att älska". jättespännande!

2009-07-21 @ 17:36:42
Postat av: tallica

mm jag är en bokmal så det skulle faktiskt vara kul!

2009-07-22 @ 09:14:35
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: David

btw, finns det någon chans att man skulle kunna få prata med dej lite på msn nån gång? jag har följt din blogg ett tag och tycker att du verkar vara en cool och intressant person och jag skulle tycka att det vore jättespännande att kanske få lära känna dig lite på msn :-)



adda mig gärna om du känner för det. ha det bra!



/david



2009-07-22 @ 16:04:28
Postat av: tallica

jag skulle jätte gärna vilja lära känna mina läsare och jag tycker att det är kul att du följer mitt väldigt så inte roliga liv! men jag är anonym av en anledning...så jag kan tyvärr inte adda dig på msn. men du får jätte gärna ställa hur mycket frågor du vill i dina inlägg så lovar jag att svara på de så gott jag kan!

2009-07-22 @ 16:24:05
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: David

okej, fattar. det var synd. hade varit skoj att få lära känna dig, blir inte riktigt samma sak att fråga på en blogg.

2009-07-24 @ 00:12:10
Postat av: tallica

nej jag vet men jag har tyvärr inget annat val...hoppas att det är ok!

2009-07-24 @ 08:09:53
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: David

självklart. men om du ändrar dig så är det bara att adda - man kan ju faktiskt vara ganska anonym på msn också. och så får du se till att fortsätta blogga bra om ditt intressanta liv! :)

2009-07-24 @ 19:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0