Att skydda sig vid sex..

Är bland det viktigaste som finns!! Man måste alltid skydda sig!!! Jag har tagit upp detta förut och jag tänker göra det igen! Jag vet att många tycker att det är pinsamt att stanna upp i förspelet och föreslå att man ska dra på en kondom. Till er killar vill jag säga att ni alltid ska ha med er en kondom när ni ska träffa en tjej. Vare sig ni förväntar er att ligga eller ej! För er tjejer så säger jag detsamma!!!

Visst så kan jag deffinitivt hålla med om att det är mycket skönare utan kondom. Jag vill hellre känna "hud mot hud" än "plast mot hud" men samtididgt så vill jag hellre vara sjukdoms fri än smittad av nåt! Tänk vad mycket ni kommer att ångra er när ni får veta att ni har fått nåt...då var det inte värt det eller hur?? Och sen så har vi de där pinsamma samtalen där ni måste ringa till de ni vart med och berätta att de måste gå och testa sig....USCH!!!

Jag tackar alla Gudar för att jag aldrig haft nånting...FÖR ATT JAG ÄR NOGA MED ATT SKYDDA MIG!!! Och det tänker jag fortsätta med. Om jag nånsin hamnar i en situation där killen vill köra utan...ja då kör jag inte alls! Det är verkligen inte värt det! Det är ioförsig inte the end of the world om man nu mot all förmodan råkar bli smittad för det flesta går att medicinera bort men varför varför ta den risken och utsätta sig själv och andra för det onödiga???? Självklart så är det annorlunda om man nu är i ett förhållande då finns det andra sätt att skydda sig på mot graviditet exempelsvis men det är ett annat inlägg! Så kom ihåg detta gott folk för tallica vill juh att ni ska sexa vidare säkert!

NO GLOVE....NO LOVE!!!!




Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag använder ALLTID skydd, har aldrig haft sex utan. Skulle aldrig få för mig att ha det... Hoppas det finns fler som tänker så.



Ha en fin dag!



Jag ställde förresten upp i en tävling på Veckorevyns sommarturné där man kan vinna en dator. Det skulle vara kul om du röstade på mig! (klicka på snäckan till höger om bilden, tar bara en sekund)

http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338

Skicka gärna en kommentar tillbaka, så att jag kan tacka!



Kram//Hanna

2009-07-02 @ 11:57:15
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/
Postat av: tallica

bra där!

2009-07-02 @ 12:55:38
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: Stefan

Jag använder kondom som skydd. Ibland vill man köra utan och känna hur vått tjejen är i sitt sköte liksom hud mot hud som du säger Tallica.

2009-07-02 @ 15:59:33
Postat av: Stefan

När det gäller för oss killar har vi som sagt bara kondomen som skydd och det mer dragiska är att knipsa av våra sädesledare och bli steril för alltid. Våran orgasm är att få sin utlösing och den sprutas ut ur snoppen och ska befrukta kvinnan med dessa miljoner spermier som kommer ut ur den.Vår enda möjlighet är att rulla på en kondom så att de hamnar i den och inte i kvinnans oskyddade sköte.Ni kvinnor har så många p-medel att välja på som p-piller,spiral,pessar och andra p-medel.Ni har eran sammandragningar i slidan som är eran orgasm och ni ska ta emot de miljoners spermier som ska simma och befrukta kvinnans ägg i livmodern om inte kvinnan har sin sort p-medel som skyddar från graviditet. Det är helt naturligt i fortplantningsdriften att vi män ska befrukta kvinnan men nu när kondomen är uppfunnen så behöver vi ej riskera att vi gör kvinnan med barn med kondom. Hoppas att det var bra sagt om att skydda sig vid sex med kondom oavsett om mannen eller kvinnan skyddar sig med kondom.

2009-07-08 @ 08:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0