Bara sex..

Igår kväll träffade jag McGills, jag var över hem till honom. Vi låg i hans soffa och tittade på Independence Day. Han har verkligen ändrats....inte alls så som han var förut. Ja vi är bara KK men han har aldrig behandlat mig så eller bettet sig som min KK. Han har alltid varit väldigt varm och gosig, kramas väldigt mycket och säger mycket. Han brukar gå upp på morgonen och göra mig frukost, stå och kramas med mig väldigt mycket innan jag går.

Denna gång var han verkligen inte så. Vi hade sex men det var bara sex. Inge gos eller kramar eller mysiga sängprat. Imorse så gick han inte upp för att göra mig frukost utan låg kvar i sängen. Han följde mig inte till dörren och en halv kram från sängen var allt jag fick när jag gick därifrån. 

Jag antar att det var väntat...att jag får nästan skylla mig själv att han är så här. Han visade mig att han ville mer och jag visade klart och tydligt att vi bara låg med varann. Men jag visste inte att han skulle göra en sån grov helomvändning och bli så annorlunda. Jag vill hellre att han är som han var innan utan allt det där med att vilja mer. Nu är det juh inte lika roligt att träffa honom. Det är juh inte enbart för sexet som jag träffar honom utan även för att jag får lite "kärlek"...men nu är det väl slut med det. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0