Eat my dust!!

Godmorgon alla bloggare, läsare och lösdrivare! Det var jobbigt som faan att gå upp imorse för att jag la mig så sent. Det var inte för att jag hade en het dejt eller för att jag var ute och skakade rumpa på nåt dansgolv nej! Jag hade krig hemma...mellan mig och en mygga. Ja ni läste rätt! Hela natten har jag blivit terroriserad av en myggjävel! Varje gång jag tände lampan för att hitta fanskapet så gömde den sig...ställde sig stilla för att inte höras. Ni vet juh att när mygger flyger omkring så hör man det där irriterande bzzz ljudet. Men den här jävel han var slug! Varje gång jag tände lampan så stod han stilla så att jag inte skulle hitta honom. Nästan som om han vart med om det förut. Och stor var han...jääävligt stor! Mmm igår natt sörru så stod jag öga mot öga med en husvagn med vingar!

Mygga vs tallica

Vem vann?? Moi självklart! Han var smart den jäveln men jag...JAG var smartare!!! Hittade min fiende till slut och gjorde hans bastardos till ungar pappa lös!! HA HAAAAA!!! Som Stewie i Family Guy säger:

"Victory shall be mine!!!"



Kommentarer
Postat av: Muppen

Jag hittade den sån där stor, irriterande oc´h stressande fluga i mitt rum innan jag skulle lägga mig så jag lurade in honom i badrummet och stängde dörren ;)

2009-07-23 @ 13:05:06
Postat av: tallica

hahaha bäst!!! Ska samla ihop mig en armé mot de dära!!!

2009-07-23 @ 13:14:13
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0