Helt ny...

Jag klippte mig igår. Jag har nu ganska kort hår! Vilket jag inte är van vid. Vanligtvis brukar jag ha ganska långt hår men jag kände att det var dags för en förändring! Jag behöver det! Ny start är väl lika med en frisyr eller?? Önskar nästan att jag kunde visa er hur jag ser ut i håret nu men det går ju inte! Är egentligen inte så säker på hur det ser ut själv för jag har inte fixat till det än. Men jag ska...sen! För idag ska jag få besök av en gammal vän som jag inte träffat sen innan jag åkte till Italien. Vi ska sitta och dricka lite och prata...ta igen om man säger så! 

Igår fick jag fin besök av Arvid oxo! Världens finaste lilla Arvid! Hon cyklade över till mig och lyssnade på allt bittert jag slängde ur mig...det var skönt...tack gumman! Fan vad det stormar här idag!

Så här ser jag ut nu...vad tycker ni??



Kommentarer
Postat av: sara

Men du kan väl ta ett kort bakifrån, eller dölja ansiktet så att man kan få se frisyren...Är ju nyfiken!!

2009-07-09 @ 15:21:04
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: tallica

*kanske det...får se vad jag lyckas med :)*

2009-07-09 @ 16:46:58
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: Arvid

Allt för dig vännen ! Jag fick reda på idag att jag är ledig på lör :D så i helgen kan vi leka ,dvs när jag inte spacklar eller tapetserar :P LOVE

2009-07-09 @ 20:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0