Jag gör mig fri!

Jag kom på att jag har en massa meddelanden kvar på min mobil från Vakten och Patrick (killen jag träffade i Italien). Varför har jag det? Jo jag ska ta och bekänna nåt ganska patetiskt för er. Ibland så brukar jag läsa dom...speciellt Vaktens. Ibland kan jag till och med gå så långt så att jag drar tillbaka tiden och försöker minnas den stunden jag fick messet. Vad jag gjorde och vad jag svarade...skumt jag vet! Men det sätter ett litet leende på mina läppar för stunden men jag kan hålla med er om att det nog inte är så hälsosamt. För jag vet att det är precis det ni tänker just nu!

Jag vet själv att jag aldrig kommer kunna att släppa allt och kunna gå vidare på riktigt om jag sitter och läser gamla mess och fantiserar iväg. Så jag har bestämt mig! Yes jag har bestämt mig för att radera alla gamla meddelanden! Jag gör mig fri från gamla demoner (pojkar dåra)!!

Ska bara läsa de en sista gång... sen POWER TO TALLICA!!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0