Mr D

Min vän Muppen säger att bästa sättet att hålla ut när hjärtat är brustet och tillvaron allmänt är bedrövlig är genom att hålla sig sysselsatt. Jag håller med. Så ikväll har jag gått med på att träffa Mr D. Mr D och jag träffades förra sommaren...en väldigt underlig kille...och då menar jag väääldigt underlig!! Tycker egentligen inte om honom särskilt mycket, det gör inte mina vänner heller.

Men jag ska hålla mig sysselsatt. Vi ska träffas och bara hänga. Inget annat för jag är inte intresserad men karln är bra på att få en och tänka på annat. Han ville träffas igår men jag sa nej. Tänkte göra det idag också men idag är en sån dag där hjärnan äter upp en innifrån så jag ska hålla mig....sysselsatt!!

Nu drar jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0