Muntligt besök i kärleksgrottan??

Vad tycker ni om det? Jag har aldrig varit särskilt förtjust i det...dvs när killar har gått ner på mig. Vet inte varför... Har tjejkompisar som säger att det är bland det skönaste om finns men jag har aldrig tyckt det. Jag kan gå utan...jag går nog hellre utan. Och när jag berättar det för en kille som jag håller på med så säger han:

"Då har du bara träffat killar som inte vet vad de ska göra där nere...låt mig för göra det skönt för dig!"

Aja tänker jag och låter honom köra sin grej. Men det är samma skit varje gång...tycker inte att det är skönt. Sen så tycker jag lite synd om pojken som verkligen anstränger sig där nere så jag ger till ett litet stön så att han ska sluta och sätta igång med det riktigt roliga! Då tror han att han lyckats med det omöjliga och anstränger sig mer med själva sexet oxo :) !!

Vad tycker ni tjejer?? Är jag den enda som inte är förtjust i att få muntligt besök i min kärleksgrotta??!



Kommentarer
Postat av: Thomas

Det är nog lite olika. Min förra tjej var lite för blyg tror jag och lite för osäker på sin kropp. Hon tyckte aldrig att hon var "ren" och kunde inte slappna av och bara ta emot.

Oralsex är en sån gåva, när man tar emot är det ju bara att slappna av, ta emot och njuta :-) Och när man ger är det ju som att ge en present, att fokusera på att ge njutning.



2009-07-14 @ 14:27:36
Postat av: tallica

*håller med dig om att man måste slappna av för att kunna njuta...och tro mig jag kan inte vara mer avslappnad! men att ge oralsex har jag inget emot ;) !*

2009-07-15 @ 08:57:27
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0