Sex storie 5

Fan va bra ni är!! Här har vi en till liten historia från Cicci! Fan va alla har trekanter...vill också!!

" Okay här får ni en av mig då :)
Jag, mitt ex och hans kompis hade varit ute på krogen och när vi kom hem till mitt ex retades jag lite med hans kompis. Mitt ex frågade lite tyst om jag ville ha trekant men jag bara skrattade och skakade på huvudet. Dock fortsatte jag reta hans kompis (genom ord alltså). Till slut gick mitt ex och jag upp till sovrummet och där frågade han igen om han skulle fråga sin kompis i alla fall. Jag var väl tyst i någon minut och tänkte, men till slut sa jag okay. Han gick ner igen och frågade sin kompis som blev väldigt förvånad men var med på noterna. Medan han var nere hade jag tagit av mig kläderna förutom trosorna och lagt mig i sängen och var väldigt nervös. Både kom upp och började smeka mig, det var en häftig känsla att ha så många händer på mig på en och samma gång. Det blev en hel del olika varianter, då jag sög samtidigt jag blev slickad. Dem ville göra en dubbelmacka och jag var väl med på dem noterna men tyvärr gick det inget vidare (det är svårare att få till det än vad man kan tro). Men det skönast var nog när jag blev slickad samtidigt som jag blev påsatt, det var nice :) Det var en härlig upplevelse och efteråt var det väldigt mysigt att sova med två killar bredvid sig. Trekant är något jag tycker man ska prova på men man ska akta sig för att göra det med sitt ex och hans kompis för i slutändan blev det inget bra, men shit happens. Ångrar inget :)"

Låter juh hur mysigt och skönt som helst juh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0