Star

Pamela Andersson skrev en liten bok som hon döpte efter sin hund Star (om jag minns rätt). I och med att jag är världens bokmal och att det är Pamelas bok så var jag tvungen att läsa den! Jag brukar vara ganska snäll när det kommer till att kritisera böcker jag läst men detta...detta var bland det värsta jag har läst! Och tallica, mina vänner, har läst massor och massor av böcker! Enda anledningen till att hon fick skiten publicerad var endast på grund av att hennes namn var Pamela Andersson!

Så gott folk...jag rekomenderar verkligen inte att ni slösar dyrbar tid på stranden genom att läsa denna skit bok!




Kommentarer
Postat av: sara

Åå nej vad synd! jag har den boken liggandes hemma, men det är alltså ingen idé att läsa de?! Skit också!! Men men, det finns ju andra böcker att läsa.

2009-07-14 @ 10:39:18
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: tallica

jo men du kan läsa den..fast ha inga höga förhoppningar! då kanske den blir bra...

2009-07-14 @ 12:05:39
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0