Tantjävel!

Ja det tycker jag!!! Igår ringde den där spå tanten mig och sa att hon inte kunde träffa mig. Nån medecin hon har hade tydligen tatt slut så hon var tvungen att gå till apoteket...så hon kunde inte träffa mig. Och idag så kulle hon åka iväg till Stockholm och skulle inte komma tillbaka förens på fredag. Skumt???

För det första...vad är det för medecin hon tar?? Tänk om det är starka medeciner och tanten är hög och grejer när hon spår en...kanske därför hon får för sig att hon kan se saker???? Eller tänk om hon spådde sig själv eller nåt och såg att när hon skulle spå mig så kanske hon skulle avslöja något fruktansvärt som skulle kunna leda till att världen går under!!!! Skumt det dära tycker jag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0