tranquilo..

Muppen och tallica har haft en massa funderingar idag angående framtiden. Vi båda har pluggat ganska länge, Muppen har tagit Magister i ekonomi samt mäklare. Jag har tagit mäklare och Kandidat i ekonomi. Planen har varit att ta min Magister nu till hösten men det känns som att jag vill börja jobba istället och kanske ta Magistern sen...jag vet inte. Det är mycket som snurrar i våra små huvuden just nu.

Så jag tänkte att lilla söta Mupp och ni där ute ska få lyssna på något som är otroligt vackert och som lugnar nerverna! Så gott folk därute....TRANQUILO....allt kommer att ordna sig så smångom! Luta er tillbaka och njut!


Ludovico Einaudi - Nuvole Bianche


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0