Olyckligt kär...

Jag saknar Vakten....jag saknar honom så mycket. Jag vill träffa honom, krama honom, kyssa honom...jag vill bara vara med honom. Skit jobbigt det här! Han är såååå nära men ändå såå långt bort. Jag kommer ihåg våra telefon samtal när jag var i Italien och han var här hemma. Han brukade säga att han längtade så mycket efter att få hålla om mig...nu är det jag som lider av längtan efter honom...

För er som är nya så är Vakten en kille jag var upp över öronen kär i innan jag åkte till Italien i januari. Han träffade någon annan när jag var borta och nu så är han tillsammans med henne.... It sucks big time för jag är såå olyckligt kär i honom! Det blir heller inte bättre av att han träffade en tjej kompis till mig igår och frågade om mig...hur jag mådde och så. Varför måste han veta hur jag mår??!





Kom ihåg att ni kan följa bloggen genom Bloglovin' 




Kommentarer
Postat av: Thomas

Det tar nog sin tid..... att komma över honom.

Uppenbarligen tar det tid för honom också, att komma över dig. Har han svarat ännu?

Det blir nog för jobbigt för honom...



Lycka till och en stor varm kram!!



Nu drar jag till Grekland en vecka :-)

2009-07-02 @ 11:54:21
Postat av: tallica

*nej han har inte svarat och jag tror inte jag kommer att få ett svar heller. mmm tid kommer det nog att ta för mig men han gick vidare redan när jag var i Italien...



ha så himla bra i Grekland!!*

2009-07-02 @ 12:57:07
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0