Filmjävel!

Jag och fin fina Muppen kikade på en film igår kväll. Ni vet en sån där kärleksfilm där allt börjar bra, sen så skiter det sig och till slut så finner alla sann kärlek och de lever lyckliga för all framtid!! En sån där film som ger en ångest efteråt! Jag hade ångest....nästan lite panik. Varför är det ett sånt jävla hysteri runt att hitta en jävla partner??? Tänk på oss singlar som kanske vill fortsätta vara singlar...eller bara inte hittat någon än? Tänk om vi aldrig hittar vår "andra halva"???!!! Är det då synd om oss?? Något fel på oss??

Dumma film!! Varför tar jag ens åt mig?? Jo för att vi blir hjärntvättade redan som barn om att vi måste hitta någon som vsom vill gifta sig med oss annars så är vi inte hela...det är något fel på mig som inte lyckats hitta nån jävel som är villig att se mitt ansikte varje morgon. Nu är jag upprörd!! Jag undrar om jag någonsin kommer att hitta "den där speciella" som kommer att orka med mig och mitt tryne varje dag... Tänk om jag redan gått förbi honom eller om jag redan träffat honom men var för dum för att hålla kvar?? Det är redan as jobbigt att hitta någon som bara vill spendera en natt med mig...hur fan ska jag hitta någon som vill spendera livet ut med mig???

Vad ska jag säga...det är måndag!




Kommentarer
Postat av: Sabina

Panikar man kommer han/hon inte. Det gäller att gilla läget och sen händer det grejer när det ska!

2009-07-20 @ 19:51:32
URL: http://sab.blogg.se/
Postat av: David

åh, vet precis vad du menar. känns som att alla människor idag har blivit överdrivet påverkade/skadade av det där hollywoodidealet med den stendiga hetsen att hitta "den rätte" innan det - god forbid! - är för sent.



jag tror faktiskt att det bästa sättet är att sluta oroa sig och aktivt "leta". då hittar man oftast det man söker efter, även om det tar sin tid :-)



2009-07-21 @ 00:03:49
Postat av: tallica

*åh tro mig jag letar inte aktivt..knappt så att jag letar ens över huvudtaget! men det där är oxo en annan kliché tycker jag...att "det" kommer när man minst anar det!*

2009-07-21 @ 08:32:11
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: Sabina

Det funkar väl olika för alla men så funkar det för mig.

Träffade min nuvarande och blev kompisar. Var kompisar i ett par månader och ingen av oss letade efter någon kärlek. Men sen blev det bara så. Helt enkelt.



Och så har det blivit i stort sett varje gång jag har hittat någon på riktigt.

2009-07-21 @ 11:29:52
URL: http://sab.blogg.se/
Postat av: tallica

hmm tja det säger nästan alla iförsig...hoppas det stämmer da för jag letar inte...medvetet iallafall..

2009-07-21 @ 15:08:04
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0