Min mutta är en häxa...

Ok Im back! Upptäckte en sak igår kväll när jag kom hem.  Jag kom hem och gick på toa för att kissa. När jag var klar och skulle dra upp trosan så tittar man ju automatiskt ner på snippan. Vad ser jag??? Väääääärrrrlllddens största finne!!!! Jag har fått universums största finne på min mutta!!! Varför??!! Och den är så jävla äcklig att man till en början kan tro att det är en vårta...JA ni läste rätt...EN VÅRTA!!!

Jag orkar inte med mig själv! Vet ni folk hur jobbigt det är att känna sig attraktiv just nu när man är dumpad o grejer. Och nu så har man fått en "vårta" på muttan!!! Jaja det är ingen vårta, det är en finne men det ser ut som en och det är dåligt nog!! Det är redan svårt att få sig ett ligg här utan en fucking vårta!!

Vem vill ha mig nu??? Min poni ser ut som en häxa!!



Kommentarer
Postat av: lillalivet

hahaha men stoora liivet.. :)

antar att d samma som att få på ansiktet inte ska du gå å deppa.. spräck den? :P

2009-07-27 @ 10:57:37
Postat av: tallica

öhm nääee det kommer fan att göra ont...ändå ingen som vill besöka mig där nere så skitsamma...depp

2009-07-27 @ 12:17:09
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0