Varför gör du så??!

Ska kanske berätta om min helg. Ja jag var ut och ja konstigt nog så hade jag ganska kul! Fredagen spenderades med kära Arvid som lyste upp min kväll med sitt vackra leende och underbara humör! Lördagen spenderades med två tjej kompisar på krogen där Vakten jobbar. Där han jobbar är mitt favvo ställe...jag tänker inte sluta gå dit för att han står i dörren...och jag tänker vara jobbigt snygg varje gång jag är där! En sak tycker jag är konstigt dock...

I lördags så tittade han mycket på mig...nästan så att han ville kolla vad jag gjorde och vilka jag pratade med. Det kändes lite som om han följde mig runt i de olika dansgolven...även när jag gick på toa...då kom han in för att kolla att allt stod rätt till där inne...varje gång! Vid ett tillfälle satt jag lite böjd framåt för att fixa till min sko...då dyker han upp ur ingenstans och frågar oroande om allt är ok. Ond som jag är så spenderade jag större delen av kvällen med att prata och dricka med en gammal killkompis...för att jag visste att Vakten vakade. Och oj vad han stod och observerade!!! Varje gång jag går dit så säger han i dörren att jag inte ska betala för entrén...ALDRIG tänker jag varje gång och betalar. Jag vill inte ha några tjänster från honom! I lördags sa han samma sak och jag sa nej tack som vanligt. Då säger han till tjejen som sitter där att inte ta betalt...så hon vägra ta mina pengar!

Varför gör han så??? Är han orolig för att jag ska ha kul och glömma honom?? Han är den som hittat någon annan! För både sin egen och min skull så borde han behandla mig precis som alla andra. Han borde anstränga sig för att inte titta på mig det minsta och bara låta allt vara! För när han gör så här så blir det svårare för mig att glömma honom..kanske därför han gör så...???



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0