I LOVE ITALY !!!

Härom dagen fick jag ett avi om att jag skulle till posten och hämta ut ett paket. Hmm tänkte jag då...jag har inte beställt något eller väntar något från nån. Till posten åkte jag och fick mitt paket. När jag tittar på avsändaren så vet jag omedelbart vad det är och vem det är ifrån. Det är från en jätte god vän från Italien...det är en "I LOVE ITALY" t-shirt!!!!

Innan jag och Licious åkte från Italien så letade vi efter sånna t-shirtar men vi kunde inte hitta de någonstans! Detta delade vi med oss till vår gode vän C och som den lilla ängel han är så har han gått och letat upp två sånna t-shirtar åt oss och skickat de!!! Jag älskar min nya t-shirt!!!

Gratzie C!!!




Jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0